- SUDAH CETAKAN KE-2 -

June 27, 2014

Syukur alhamdulillah atas segala nikmat dan rahmat yang ALLAH berikan pada saya. Diam tak diam, novel ke-12 saya iaitu “KAHWIN DENGAN SAYA?” dah pun masuk cetakan yang ke-2 pada bulan Mei yang lepas. Ini bermakna kisah kasih Haq & Qara ini diulang cetak selepas hanya sebulan berada di pasaran.

Jujurnya, setakat hari ini saya banyak menerima komen-komen yang positif walaupun saya akui bukan semua orang akan berpuas hati setelah menutup naskhah KDS ini kerana manusia memang dijadikan dengan hati yang tak serupa. Tapi sebagai penulis novel tersebut, saya telah berusaha melakukan sedaya mungkin untuk memastikan pembaca tak membaca KDS hanya separuh jalan.

Insya-ALLAH, sebarang kekurangan akan cuba saya perbaiki dari semasa ke semasa kerana saya percaya betapa proses belajar itu tak pernah habis biarpun saya bukanlah seorang penulis yang baru. Dah masuk ke peringkat penulis berkarat, agaknyalah ya.

Untuk itu, kepada yang membaca dan membeli KDS, terima kasih berjuta-juta lemon saya ucapkan. Untuk yang mahu membaca KDS tetapi belum mendapatkannya, kat kedai masih banyak lagi. Semoga kita semua bergembira dan berbahagia tak kira walau di mana pun kita berada. 

No comments:

Post a Comment