PREORDER NOVEL MENANGISLAH CINTA

September 1, 2016

Bismillah! Dan... inilah cinta hati saya yang terbaru, yang merupakan terbitan ketiga daripada PORENGKERTAS PUBLICATION. Untuk makluman, novel ni tak ada di pasaran, cuma jual secara online dan jumlah cetak juga tak banyak. Untuk maklumat bayaran, mohon email ke aleyaaneesa18@gmail.com atau PM saya di FB. Preorder dibuka hingga 15 September 2016. Tq, ;-)


BLURB MENANGISLAH CINTA
Cantik! Itu kata Harraz pertama kali. Namun tak sempat mendekat, si dia sudah menaikkan batu, membina sempadan, melebarkan jarak. Jangankan tersenyum manis, melihat mukanya pun Dahlia tak sudi.

Sedangkan bagi Dahlia, dia bernafas dengan dendam, bernadi dengan kebencian, berdiri tanpa hati. Sungguh, lorong hidupnya tak seindah nama digalas. Banyak liku, banyak simpang. Dia walang, dia walah. Tahannya dia, kerana uminya walau rebah tak henti datang.

Awak tahu… tak pernah pun dalam sehari saya lupa doakan kehancuran awak!

Itu doa Dahlia. Tanpa jemu, tanpa lelah. Yang dinantikan, detik kehancuran Harraz kerana hari itu akan jadi hari kemenangannya.

Dan Harraz, terus tak mengerti tingkah dan hati seorang Dahlia. “Salah apa aku pada dia sampaikan mahu dibunuh?

Namun Dahlia terus beku dan membenarkan kata-kata sesetengah orang, Diam itu ada masa-masanya mampu menjadi bayang-bayang yang sangat menakutkan!


2 comments:

  1. assallam sis aleya anessa... mcmmne sy nak beli novel sis "KASIH ANTARA KITA"...
    Da lama sgt cari ni...

    ReplyDelete