- KaHwIn YaTiE -

2:34 PM

Hem... hari jumaat datang lagi. Cepat aje masa berlalu, langsung tak sedar. So... salam hari jumaat buat semua, semoga hari jumaat hari ni lebih baik daripada hari jumaat yang lepas2. Rasa macam banyak yang diceritakan tapi... tak tau daripada mana nak mulakan. Buntu kepala sekejap...

Okey... aku nak mulakan dengan, yup... hujung minggu lepas aku g Penang, rumah kawan aku sebab majlis kawin dia. Dia ni satu bilik ngn aku masa kat U dulu dan suami dia pun belajar sama2 ngn kteorg. Alhamdulillah, akhirnya diaorg ada jodoh juga dan aku doakan jodoh 2 kekal sampai bila2. Amin!

Aku ngn sorg lagi kawan g Penang ari jumaat ari 2 naik bas pukul 11.15 mlm, sampai dalam pukul 4, dekat2 pukul 5. Huh... lama benar pulak kali ni perjalanan g Penang. Sebenarnya ada kerja2 pembaikkan jalan, sebab 2 jadi lambat. Tapi x kisahlah sebab ati aku berkobar-kobar nak jumpa kawan2 yang dah lama x jumpa. Bukannya senang aku dan kawan2 nak berkumpul macam ni. Dan, majlis ari 2 berjalan dengan selamat. Tapi... perjumpaan kali ni x meriah macam selalu bila kami berkumpul. Aku ngn kawan2 lebih banyak diam, x merapu dan usik2 macam selalu sebab terasa ada yang kurang. Mungkin sebab 2 orang kawan tak dapat hadir dalam majlis 2. Rasa macam hilang aje...

Sorang kawan aku masa 2 ada kat hospital sebab dia kena operate, anak dia x membesar dalam perut. Terpaksa keluarkan baby walaupun baby berat antara 600-700 gram sebab takut baby lemas dalam perut. Peluang untuk hidup tipis... alhamdulillah baby 2 selamat dilahirkan walaupun sekarang ada di ICU. Harap2 Mohd. Adam Haris dapat terus bertahan. Doakan anak kawan aku 2 ye, kawan2... Sorang lagi... entah, x tau macam mana boleh hilang tiba2. Telefon dan SMS langsung x berjawab dan aku rasa berita 2 x sampai kat dia. Tak apelah... dah x ada rezeki. Mungkin lain kali boleh jumpa. Er... rasanya ckuplah dulu cerita aku ni, rasa sedihlah pulak. Jom tengok gambar yang sempat aku ambik ari 2...




You Might Also Like

2 comments

  1. selamat pengatin baru kpd kwn akak tu...semoga jodoh mereka berpanjangan sehingga ke akhir hayat...pastu untuk adik adam haris semoga dia akan dipanjangkan umur untuk melihat dunia yg indah ni...AMIN...

    ReplyDelete
  2. tq atas doa2 fad kat kawan2 akak. akak hargai...

    ReplyDelete