- APA DI HARAP PADI SEBERANG... -

SEDIKIT TENTANG SAYA!

Saya, MARWATI WAHAB a.k.a ALEYA ANEESA yang sentiasa berjuang untuk terus hidup walau hidup ada masa-masanya tak seindah mana. Ada suka, ada duka. Ada tawa, ada tangis. Seorang yang ada permintaan, tapi permintaan itu tak terlalu banyak. Gemar berkisah & bercerita tentang itu, ini, sana, sini, situ & apa-apa saja. Tapi tak juga menjaja kisah orang. Yang saya kisahkan, tentang saya, tentang keluarga saya, tengah dunia penulisan saya.

Saya... sayang pada semua orang yang sayangkan saya. Dan... jangan ditanya untuk apa N3 ini kerana saya sendiri tak tahu. Hanya jari-jemari tak runcing saya ni terasa nak mencoretkan sesuatu di sini. Mungkin... sebab ketika ini dan saat ini, saya rasa macam... entah. Ada masa-masanya, sukarnya rasa nak mengungkapkan perasaan sendiri kan? Yang jelas... saya rasa macam, sedih. Mungkin, bukan untuk saya agaknya walaupun saya dah mencuba... ;-)

Sekian terima kasih...

4 comments:

  1. tiap sesuatu yg jadi ada sebabnya dan tak semestinya sebab tu berpunca dari kita. sekurang2nya xde ralat nanti sb dah mencuba.jadi tak perlu sedih..

    ReplyDelete
  2. jangan sedih2 akak,la tahzan innallahamaana.. :)

    ReplyDelete
  3. : kak azie - ya... banyak benda dalam dunia ni yg kte tak boleh nk fahami sb tu rahsia ALLAH...

    ReplyDelete