- SaJa MeRaPu -

Apa yang aku nak buat hari ni @ malam ni...

@Tengok TV pukul 8-9@
@Tengok TV pukul 9-10@
@Habiskan novel Kak Meen yang ada dalam 200 m/s lagi. Semalam nak habiskan
tapi tak sempat sebab dah pukul 3.00 pagi@
@Tido... tido... dan tido sampai pagi esok, mata macam dah tak boleh nak angkat
lagi ni sebab kurang tido@

So... salam sayang untuk semua...

3 comments:

  1. fuyoo,smlam tgk tv bagai nak rak...ni confirm nak qada' coz hari tu bz bf kan???=P...akak dah beli novel pn meen???confirm xrugi nye...best giler...pasni akak kena baca Jika Benar Cinta + Sejujur Hatimu...best!!!(ehehe,jd promoter xbergaji plak)

    ReplyDelete
  2. dh abis baca dah buku kak meen 2. best. pas ni akak nak baca sejujur hatimu pulak, buku kak lynn dayana pun ada. fad tau... kt umah sewa akak 2 ada dlm 30 buah buku yg x baca lagi. smlm akak kira. hem... cm mana nak abis ek?

    ReplyDelete
  3. Ceh ceh.. tgk TV tu cite pe ye? Musti drama korea nih kan?

    (Suka tgk CSI )

    ReplyDelete