- SeLaMaT hArI iBu -

5:49 PM

Salam buat semua. Em... sejak kebelakangan ni, aku ni kira rajin benar menulis n3 kt blog ni. Kenapa? Mungkin aku suka nak menulis kot sekarang ni walaupun hari ni aku rasa hari yang paling letih. Dr pagi aku siap2 kan keje2 yg ada [minit mesyuarat, bayaran, blurb, online bahan, semak ejaan manuskrip dan macam2 lagi]. Bukannya ape, nanti kalau aku x ada susah pulak orang lain nak buat ape2 yg patut. Lagipun ada beberapa keje yg pttnya aku siapkan lama dulu, cuma aku ni suka bertangguh. Jadi x bolehlah nak marah sesape. Memang sendiri salah pun. Tapi... rasanya ni n3 aku yang terakhir sebelum aku pergi kursus selama 2 minggu. Alahai... sapelah nak jaga rumah aku yang x seberapa ni? Habis bersawangla nanti nampaknya... hehe... Tapi, 2 minggu kan kejap jer.

Dalam pada tak boleh angkat muka tadi, sempat juga aku dengan sorg kawan pergi merayap masa rehat. Bukannya nak merayap sangat pun tapi dah terpaksa sebab aku kena cari baju putih untuk BTN. Manalah aku ada baju kaler putih. Akhirnya aku beli baju kurung sekolah yg dah lama aku tak pakai 2. Kelakar pulak bila kenang2 yg aku nak sarungkan balik baju macam 2. Buat aku ingat zaman sekolah2 dulu. Kata kawan aku, 'Bila lagi nak pakai baju sekolah macam dulu'. Betullah kata dia 2. Teme kaseh ye Diana...

Jadi... kalau sesape dtg sini dan aku x balas mesej aku minta maaf awal2. Nanti dah balik kursus aku balas ye. Kalau pun aku x ada, sesape pun boleh datang kalau mahu. Dan, terlanjur ni aku pun nak ucapkan, "SELAMAT HARI IBU" kat mak aku kat kampung. "Terima kasih atas segala-galanya. Ami sayang sangat kat mak dan doa ami, moga2 mak akan tetap dilindungi ALLAH sampai bila2. Amin!" Untuk Kak Long, Ila, Kak Azie, Kak Lily, Kak Rose, Diana dan semua ibu2 yg ada di dunia ini, "SELAMAT HARI IBU". Moga pengorbanan kalian akan dibalas dengan keredaan ALLAH. Amin!

Dan untuk semua, moga2 kita semua dilindungi dan berada dalam rahmat dan kasih sayang-NYA. Sekian, jumpa lagi...

You Might Also Like

2 comments

  1. kak aleya nak gi btn???ingatkan btula kata kak lynn...ehehehe...gurau jer...

    fad pun xdpt nak chat coz pc fad rosak...akhir bulan ni baru ayah akan gi baiki...sob2...ni guna cpu min so agak lambat skit tp cukup la skadar dapat masuk internet kan???kalu xde internet langsung lagila bosan...

    p/s-kak aleya,slmat bkursus ya...=)

    ReplyDelete
  2. thanx sis...
    enth bila kte ley wish same thing kt awk dn fad skali..hehe..
    Miss U...

    ReplyDelete