- Bayar Hutang -

9:46 AM

Kena tagged lagi? Huh... entah dah berapa banyak yang aku tak jawab, aku pun tak berapa nak ingat. Tak taulah kenapa, tapi yang ni anggap ajelah aku nak tebus semua kegagalan yang sebelum-sebelum ni. Untuk Fieda dan Shanika... hem, bolehlah kot yang ni.

1. Do you think you are hot?
Taklah... suam-suam kuku aje...

2. Upload your favourite picture of you.

3. Why do you like that picture?
Sebab ni kira gambar yang paling baru. Lagi satu, nampak macam perasan sendiri sebab mamat sebelah tu langsung tak pedulikan aku...


4. When was the last time you ate pizza?
Rasanya dah agak lama sangat, sebelum puasa tahun lepas....

5. The last song you listened to?
Matahariku, Agnes Monica... masa siap-siap nak pergi kerja tadi.

6. What are you doing right now besides this?
Semak manuskrip...

7. What name would you prefer besides this?
Betullah... tak berapa nak jelas. Tapi macam orang lain, kena tag lima orang, ya? Tapi siapa yang nak jadi insan terpilih ni? Hentam sajalah ye...

1. Diana
2. Fatin Nabila
3. Airul
4. Kak Fatin
5. Kak Azie

8. Who is no. 1?
Kawan yang selalu jadi mangsa, kena dengar aku nyanyi lagu kanak-kanak...

9. No. 3 is having relationship with?
Siapa ya, Airul? Akak nak tau juga...

10. Say something about no. 5
Seorang kakak yang sangat baik hati dan selalu makan hati dengan tingkah aku...

11. How about no. 4?
Bakal menerima cahaya mata lagi...

12. Who is no. 2?
Penulis yang ada blog warna hijau dan sangat seronok kawan dengan dia...

You Might Also Like

8 comments

  1. haha... main tag2.. penah tuh nak jawab... menci kalo kene...!

    ReplyDelete
  2. tq... akhirnya jawab gak. kelakar pulak tuh... hehehe

    ReplyDelete
  3. damya-hehehe... dh banyak dh x jawab, cian kt yg meng'tag' tu, hehehe...

    ReplyDelete
  4. ahaha... samelah. kalo ada yg tag, org kekadang wat2 tak nampak je. bile dah takde entry baru jawab. konon2 ada update kat blog... ne way, tq atas komen yg berjela kat blog org... heheh...meluahkan rasa hati terpendam tuh...

    ReplyDelete
  5. damya-hehehe... bolehlah kalau nak kata meluahkan rasa terpedam tuh... mmg kenyataannya mcm tu. org yg mengkritik kebiasaannya, lebih banyak mendengar kata orang lain daripada membaca atau melihat. tp sepak terajang dunia penulisan, mmg tulah dia... tahan ngn x tahan ajelah kita nih... harap2 tahanlah ye...

    ReplyDelete
  6. maaflah yer akak tak sempat nak jawab pertanyaan 2????

    ReplyDelete
  7. kak fatin - x pe... tu hanya utk suka-suka jer. x kena tangkap pun klu x buat...

    ReplyDelete