- Sabarlah Hati -

Hem… harap-harap dapat apa yang aku minta. Moga ALLAH perkenankan dan permudahkan segala-galanya, walaupun baru pertama kali mencuba nasib sepanjang beberapa tahun kebelakangan ni. Agak tak tahan sebenarnya... rasa macam anak tiri pun ada. Tapi... nasiblah, siapa aku kan? Hehehe... (ketawa dalam tangisan). Tulah... dulu mak kata belajar rajin-rajin, biar dapat jadi 'burung geroda', tapi aku pulak sibuk 'berchentah', kan dah jadi 'burung pipit' sekarang ni. Tapi... soalnya, aku nak jadi 'burung merpati @ burung camar'. Makkkk...

7 comments:

  1. burung merak pun oke gak akak cyg.. :D
    hehe

    ReplyDelete
  2. burung kenari dan burung serindit pun cantik gak! hahahahah muah!muah!muah1

    ReplyDelete
  3. mie - yelah, burung merak ok sb cantik kan? tp... merak sombonglah cik adik, hehehe...

    kak eka - burung kenari dan burung serindit pulak... mcm nama pasukan untuk rumah sukan kte kt sekolah rendah dululah... hehehe...

    ReplyDelete
  4. Susah2 jadi burung but-but , dah ler.. hik hik

    ReplyDelete
  5. ape best nye jd burung kak?nti kena lastik..haha..

    ReplyDelete
  6. Arwah Pengetua aku selalu berpesan dalam perhimpunan katanya
    "jadilah kita seperti burung pipit tetapi berdegup jantung serigala" sekiranya tak dapat jadi burung geroda itu

    ReplyDelete