- DIA TAK TANYA!, BELI ONLINE -

December 18, 2012

- MAKLUMAN PENTING -

Untuk novel "DIA TAK TANYA!", saya tak jual online macam novel-novel sebelum ni sebab ada beberapa masalah yang tak dapat dielakkan. Tapi untuk yang nak dapatkan tandatangan saya [novel-novel saya yang lain juga – TERUS CINTAI AKU, KASIH BENAR KASIH, TANPAMU AKU RINDU, AKU MAHU KAMU, HANYA DIA TAHU, SEGALANYA UNTUKMU, JANJIKU BERSAMAMU, KASIH ANTARA KITA & SEMUSIM RINDU, boleh kalau nak], saya sangat berbesar hati untuk tandatangan dan conteng-conteng sikit dalam novel saya yang dibeli.

Tapi mohon beli atau order DI SINI atau DI SINI, nak tanya-tanya sikit atau lebih-lebih pun boleh. Agaknya... dah boleh order dah sekarang ni kot sebab "DTT!" dengan tandatangan, mungkin agak TERHAD...

Sebarang pertanyaan boleh juga kalau nak tanya pada saya, saya akan jawab dengan senang hati.

1 comment:

  1. salam...menariknya blog u ni...rasa macam relax... feel free visit my blog.. www.azlinsafena.com tq

    ReplyDelete