- KeNaNgAn -

12:36 PM

Salam buat semua. Hem, semalam dah cerita apa yang berlaku masa aku pergi ke Pesta Buku, Alaf 21. Hari ni, saja nak masukkan gambar2 kat sama pulak. Nak kongsi dengan sesiapa yang masuk ke sini. Jom tengok...




Opsss... ni bukan gambar kat Pesta Buku, Alaf 21 sebab x mungkin budak sekecil ini minat baca novel kan. Kalau aku beri novel aku kat dia pun mesti dia jadikan bola dan sepak sebab dia tengah gila bola sekarang ni. Cuma, saja nak selitkan gambar Si Danish Hakim ni, anak buah aku yang paling kecil, nakal dan keletah.

You Might Also Like

4 comments

  1. Hahahaha... gambo yg ke-3 dari atas tu bukan main lagi lentoknye ek..

    Azie, peace...

    ReplyDelete
  2. Isyy...isyy.. sapa lah yg bertudung kunin tu kn? ada ke posing melentok cmtu... wat malu rusa masuk kg je kn? eii, x seriau teman menengoknye.. tuan umah, tulun smpn je gambo tu. toksah publish kt sini, ye?..ye?..ye?

    ReplyDelete
  3. Isy..awat la pulak Zie, biaq pi la gambaq tu dok tang tu.. chek sukaa.. :))

    ReplyDelete
  4. haha,kak azie nak control yer??biar la pic2 tu...nampak kiut plak...manja2 gitu...ehehehe

    ReplyDelete