- Sekali Lagi -

By | 4:26 PM Leave a Comment
Diana kata… kalau aku tukar lagi cat rumah ni, ‘jaga’. Aku sengih aje macam biasa sebab rasanya taklah kot sebab aku dah agak penat hari ni. Tapi... aku sempat juga cakap kat dia, ‘hanya untuk hari ni aje aku tak tukar, esok-esok tak tahu lagi’. Manalah tahu balik nanti aku jalan-jalan buang masa, jumpa cat lain yang aku cari-cari. Eh, tapi taklah... sebab aku nak tukarkan cat rumah Diana balik nanti sebelum mula menulis macam biasa. Kesian kat dia sebab bila tengok cat aku yang terang, dia rasa cat umah dia dah buruk walaupun ada kereta mewah.

Sabar ya... nanti kita gantikan kereta volvo tu dengan gitar. Untuk Lan pulak... relaxlah, kaki kartun jer tu, bukan kaki perempuan betul pun...
Newer Post Older Post Home

0 comments: