- Diana & Nor -

December 24, 2008

Hem... cepatnya masa berlalu, sedar-sedar hari ni dah hari rabu. Lagi berapa hari, tahun 2009 dah nak sampai. Aduh... banyaknya lagi azam yang tak tercapai. Tapi soalnya, apa azam aku untuk tahun ni? Aku tak ingat dan tak tahu dengan jelas apa yang aku nak. Cuma, tahun 2008 dah jadi saksi betapa manusia bernama Marwati Wahab @ Aleya Aneesa ini pernah jatuh dan bangun berkali-kali dalam tahun ni.

Hendaknya nanti, pengalaman dan kenangan jatuh dan bangun itu akan menjadikan aku seorang manusia yang kuat, tabah dan cepat sedar diri. Bak kata orang, 'kalau tangan tak sampai... jangan pernah bermimpi nak memetik bintang di langit.

Dan sempena hari baik dan cuaca yang cerah ni, mood pun sangat selesa hari ni, aku nak ucapkan ‘SELAMAT HARI LAHIR’ untuk Diana dan Nor. Semoga manusia-manusia yang baik dengan aku ni, panjang umur, murah rezeki dan sentiasa ada dalam rahmat ALLAH. Umur berapa ye cik kak dan cik adik? Oh... sentiasa seventeen! Tak kisahlah kan, janji rasa muda selalu.

3 comments:

  1. Sentiasa memotivasikan diri...muda selalu, namun dalam hati menerima hakikat, "umur semakin bertambah!"

    ReplyDelete
  2. yup... itulah yang paling penting... aduh!!!

    ReplyDelete