-Bayar Hutang-

12:15 PM

Bikash kata... jangan hutang lama-lama sangat. Jadi... kali ni aku ambik keputusan tak nak hutang lama sangat, takut lupa sebab hutang tag aku dah banyak sangat dan aku dah lupa pun (maaf pada yang berkenaan). Dan, inilah hasilnya... inilah dia penghuni beg tangan yang aku heret ke sana ke sini setiap hari, kecuali Sabtu dan Ahad.

Ya... itulah dia teman setia aku dan kesimpulannya, pen, tiket wayang dan segala macam ubat yang paling bermakna melebihi benda lain dalam hidup aku sebab kuantiti yang banyak dalam beg tangan aku. Rasanya, Bikash dah puas hati. Tapi... aku tak nak tag sesiapa sebab tak ada sesiapa dalam bayangan aku setakat ni. Kawan-kawan yang lain rasanya semua dah pernah jawab tag ni.

You Might Also Like

2 comments

  1. wow...bestnyer...mcm kak dhiya la...dalam bag banyak khazanah...siap ada kamera...paling penting pen...kalah pencil case saya...ehehe...=P

    ReplyDelete
  2. kalau beg lagi besar... lg banyak yg akak masukkan. tu pun x leh masuk novel...

    ReplyDelete