- AdA tArIkH lUpUt Ya [Siri MERAH CINTA KITA] -

9:04 AM

Kecoh, cathcy, paparan kehidupan remaja masa kini! Tetap berpegang kepada tatasusila adab ketimuran. Tiada unsur jenayah atau keganasan, tetapi pembaca tetap enjoy!

Setiap buku ada 5 cerita pendek, ditulis oleh 5 penulis. Kisah berkisar kehidupan remaja. Ada unsur kekeluargaan, kasih sayang, konflik di sekolah, konflik bersama rakan sebaya.

Buku dicetak berwarna-warni, dihiasi ilustrasi anime & manga style! JANGAN TANGGUH LAGI! CEPAT!



Hadiah-hadiah kat sebelah ni, nampak macam menarik kan? Mesti mampu buat kita rasa teruja kan? Yang dah ada tentulah tak rasa teruja, saya maksudkan pada yang masih belum miliki. Kalau tanya saya, tentu cepat-cepat saya jawab yang saya pun nak juga alat-alat komunikasi yang canggih tu. Maklumlah... saya ni tak berapa canggih orangnya. Nak beli selalu fikir dua tiga kali sebab harganya bukannya semurah membeli sehelai t-shirt di SOGO. Kalau nak kata saya kedekut pun, okey aje dan tentu aje tak ada masalah.

Jadinya... pada adik-adik atau mak ayah adik-adik yang terasa nak dapatkan hadiah-hadiah lumayan tersebut, bolehlah beli SIRI MERAH CINTA KITA tu secepat mungkin. Sebabnya, peraduan yang ditetapkan ada TARIKH LUPUT, bukannya bertahan untuk SEUMUR HIDUP. Pada yang bakal dapat hadiah-hadiah tersebut, saya ucapkan tahniah. Pada yang tak dapat, terima kasih sebab sudi beli buku-buku comel tersebut. Kalaupun tak dapat hadiah, saya percaya ada nilai dan pengajaran yang mampu kita jadi iktibar dalam hidup, tak kira pada adik-adik yang manis atau mak adik-adik yang cantik & ayah adik-adik yang kacak bergaya, ;-)

You Might Also Like

0 comments