-Jamuan Raya Alaf 21-

Raya dah berlalu 11 hari, tapi aku tetap nak abadikan gambar2 masa pergi ke jamuan raya Alaf 21 di sini. Bukannya apa, inilah pertama kali aku pergi. Itu pun sebab Shanika pergi, adalah juga kawan aku walaupun merapu juga kami berdua mencari jalan, maklumlah kalau x ada hal memang x jejak kat Alaf 21 tu. Sempat juga kami berpusing-pusing dan bila balik entah jalan mana pulak yang kami berdua ikut. Dan, yang pasti tetap sampai ke DBP walaupun terlewat sikit. Mujur bos tak ada, x perlulah rasa malu sangat atau masuk terhendap-hendap macam pencuri. Tapi yang paling aku seronok... dapat novel2 tu... Tq ye Alaf 21. Inilah dia sebahagian gambar2 yang sempat aku ambil...





No comments:

Post a Comment