- KaLaU rAsA dAlAm HaTi AdA sAyAnG, bElIlAh CKCK nI yE ;-)... -

By | 8:55 AM 6 comments
ISBN: 978-967-365-034-7
Sem. Malaysia: RM10.90
Sabah / Sarawak: RM13.90


“Sakitlah!” rengus Nurul Hannah geram.
“Tahu pun kau sakit. Yang kau buat aku tadi tu boleh pula ya?”
“Tapi aku tak sakitkan kau, kan?”
“Nasib kaulah!”

Nurul Hannah dan Nurul Husna, sejak bila mereka berdua mula saling bercakar sesama sendiri, tidak ada yang pasti. Tapi selain daripada sering bergaduh, tidak ada kenangan lain yang ada dalam simpanan memori masing-masing. Antara mereka, tidak tahu siapa anjing, siapa pula kucing.

Kata ayah dan ibu, adik dan kakak itu, ikut mana pun sama. Itu bererti antara Nurul Hannah dan Nurul Husna, tidak ada beza. Tapi bagi Nurul Hannah, dia dan Nurul Husna ibarat cubit paha kanan, paha kiri terasa. Kalau tidak, masakan Nurul Husna diusik orang, dia yang lebih-lebih terasa. Tapi soalnya, apa yang telah terjadi? Siapa yang mengusik Nurul Husna? Kalau mahu tahu, jawapannya ada dalam Cubit Kanan Cubit Kiri.
Newer Post Older Post Home

6 comments:

  1. Alamak! dalam hati ada chenta, hehehe...

    ReplyDelete
  2. kak..dah ade d pasaran ke??baru g Kedai Popular semalam..tak de nampak pun CKCK..kalau ade, semestinye akan beli...

    ReplyDelete
  3. macam best je kak... harga bpe kak?

    ReplyDelete
  4. Kalau dalam hati ada rasa nk mencubit, mcm mana? kekek

    ReplyDelete
  5. kak azie - hahaha...

    ezan - beli jgn x beli, insya-ALLAh ezan suka, hahaha (masuk bakul angkat sendiri ni)

    wild - rm 10.90 je...

    mersik - cubit ajelah org kt sekeliling awk n yg boleh awk cubit.

    balqis - terima kasih... ;-)

    ReplyDelete