- SaYa, KaMu & KiTa-KitA -

March 4, 2011

Tak ada n3 sebenarnya nak dicoretkan hari ni walaupun saya memang ada terasa hendak mencoret sesuatu kerana esok dan lusa atau mungkin bersambung sampai ke hari Isnin, tak ada apa yang akan saya coretkan di sini. Ya, saya akui yang saya memang malas menulis blog pada hari cuti. Kadang-kadang menulis novel juga saya malas. Habis bila saya menulis? Jawapan saya, bila saya rasa nak menulis dan bila mood menulis saya menggebu-gebu menyentak diri. Ceh... ayat novel tu, hehehe...

Dan... apa yang saya harapkan, moga perjalanan saya dan ‘kita-kita’ esok diberkati dan hendaknya kami selamat pergi dan selamat juga kembali pada tarikh dan masa sepatutnya. Saya akan cuba melaung dalam hati, memanggil mak dan abah saya yang tentunya ada di seberang sana dan tentunya sibuk dengan urusan masing-masing. Harap-harap mereka berdua mendengar ya, walaupun saya memanggil tanpa suara, ;-)

Untuk kamu yang akan menjejakkan kaki ke Tanah Suci pada 7 Mac 2011, tak kira apa jadi, tak kira bagaimana jadi, tak kira tak jadi dan macam memang tak jadi pun... saya tetap mendoakan kamu baik-baik saja di sana. Hendaknya, kamu dapat apa yang kamu inginkan dalam hidup. Hendaknya semua doa kamu akan dijadikan nyata oleh DIA. Dan bila berdekatan dengan DIA, mungkin membuatkan banyak perkara berubah dalam hidup kamu selepas ini. Tak apa dan tak akan apa-apa. Doa saya, moga kamu selamat pergi dan selamat kembali ke tanah air. Moga perjalanan yang suci itu akan selalu diberkati ALLAH, ;-)

No comments:

Post a Comment