-Hadiah daripada Rania-

8:18 AM






Awards kat atas tu daripada Rania Firdaus. Aku gagahkan juga buat pagi ni walaupun kejap lagi ada meeting. Sebabnya, kalau tak buat sekarang, alamatnya entah bila baru aku buat. Apa pun, terima kasih ya cik adik sebab bagi akak awards tu. Rasa bangga gitu... hehehe...

1. Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi awards:

* comel
* novelis novel cinta dua jiwa
* mungkin tengah siapkan novel kedua
* seorang student
* suka baca buku
* moody

2. Nyatakan 9 fakta tentang diri sendiri:

* suka makan fast-food
* suka makan tomyam
* suka ambik breakfast berat (nasi kerabu, nasi dagang dsb)
* suka nescafe dan milo
* tak berapa suka nasi lemak
* tak suka meeting
* tak suka baca pruf
* jarang makan tengah hari
* selalu mimpi hantu akhir-akhir ni (malam tadi pun mimpi lagi)

3. Pilih 10 penerima seterusnya bersama description:

* Bikash Nur Idris – dalam mimpi berangan nak jadi optimus prime
* Fatin Nabila – duduk di Terengganu dan aku rindu dia
* Hani Fazuha – masakan dia sedap (bila nak ajak datang rumah lagi)
* Shanika Latisya – kecil-kecil cili padi
* Diana – selalu kena paksa dengar aku nyanyi lagu kanak-kanak (semalam lagu jalur gemilang)
* Kak Azie – kakak yang sangat baik hati
* Kak Fatin – masih dalam pantang.
* Rehal Nuharis – adik yang selalu kena dengar celoteh aku
* hafirda Afiela – adik yang sangat memahami (aku sayang dia)
* Huda – adik yang dah lama menghilang. (rindu sangat kat huda)

*** Dengan ini, selesai sudah jawab tag Rania... ***

You Might Also Like

0 comments