- CINTA BUAT EMELDA, adaptasi KASIH ANTARA KITA -

1:58 PM



PESANAN PENTING - Hanya nak berkongsi, tapi... masih tak tahu tarikh yang tepat bila CBE ini akan ditayangkan, ;-)

You Might Also Like

7 comments

  1. biasa tgk Fizo bwk watak lelaki yg berjiwa lembut dan penyayang.. xleh imejin kalo Fizo menjerit, menengking ala2 Aril Fatah... hehehe...

    ReplyDelete
  2. wah... bestnye... tak sabar nak tgk cite ni lam versi drama... kasih antara kita adalah antara novel yg berjaya menambat hati saya time zaman skolah menengah dulu~

    ReplyDelete
  3. mmg x sabar dh ni.harap2 jln citenye x lari jauh dari dlm novel.tahniah aleya

    ReplyDelete
  4. saya rasa macam nak menjerit kuat-kuat..x sabar nak tengok!!!

    ReplyDelete
  5. : adela - fizo jadi jahat dalam santau merasuk, hehehe...
    : Miss FF - terima kasih, sangat dihargai... ;-)
    : comiez - aduhai, yg tu kena tengok dulu. apa pun, terima kasih ya... ;-)
    : it me!!! - jom, kita jerit sama-sama mau? hehehe...

    ReplyDelete
  6. Atiea xde ekk..? hehe. Yg jadi Enieza sape pulak, eh? Zalida ada, x? Sorry eh, banyak tanya pulak saya ni :)

    ReplyDelete
  7. ya, atiea tak ada, enieza pun tak ada, zalida ada, yg pegang watak tu, wawa zainal. x pe... tanya tak kena bayar, ;-)

    ReplyDelete