Pages

March 5, 2012

- CINTA BUAT EMELDA, adaptasi KASIH ANTARA KITA -



PESANAN PENTING - Hanya nak berkongsi, tapi... masih tak tahu tarikh yang tepat bila CBE ini akan ditayangkan, ;-)

7 comments:

adela said...

biasa tgk Fizo bwk watak lelaki yg berjiwa lembut dan penyayang.. xleh imejin kalo Fizo menjerit, menengking ala2 Aril Fatah... hehehe...

Miss FF said...

wah... bestnye... tak sabar nak tgk cite ni lam versi drama... kasih antara kita adalah antara novel yg berjaya menambat hati saya time zaman skolah menengah dulu~

comiez said...

mmg x sabar dh ni.harap2 jln citenye x lari jauh dari dlm novel.tahniah aleya

it me!!! said...

saya rasa macam nak menjerit kuat-kuat..x sabar nak tengok!!!

-AlEyA aNeEsA/ mArWaTi WaHaB- said...

: adela - fizo jadi jahat dalam santau merasuk, hehehe...
: Miss FF - terima kasih, sangat dihargai... ;-)
: comiez - aduhai, yg tu kena tengok dulu. apa pun, terima kasih ya... ;-)
: it me!!! - jom, kita jerit sama-sama mau? hehehe...

Farah Farhana said...

Atiea xde ekk..? hehe. Yg jadi Enieza sape pulak, eh? Zalida ada, x? Sorry eh, banyak tanya pulak saya ni :)

-AlEyA aNeEsA/ mArWaTi WaHaB- said...

ya, atiea tak ada, enieza pun tak ada, zalida ada, yg pegang watak tu, wawa zainal. x pe... tanya tak kena bayar, ;-)

Post a Comment

 
Design Downloaded From Free Blogger Templates | Free Website Templates | News and Observers