- JOM BERTEMU MESRA! -

Ini bukan ajak main-main ya, ajak-ajak ayam jauh sekali sebabnya saya manusia yang lengkap dengan akal fikiran. Tak mahu saya disamakan dengan ayam yang bertelur sebiji riuh sekampung tu. Bikin malu kaum ayam-ayam sedunia aje.

Makanya dengan rasa teruja, saya mahu ajak kawan-kawan yang dekat dan punya kelapangan untuk datang ke sesi Temu Mesra Bersama Penulis dan Novelis Grup Buku Karangkraf yang bertempat di MPH Subang Parade pada 17 Mac 2012, pukul 2.00-4.00 petang. Kalau makin ramai yang nak datang, makinlah saya alu-alukan dan saya akan sangat berbesar hati. Untuk itu, saya ucapkan terima kasih awal-awal lagi ya, supaya ada yang tertarik hati nak datang gara-gara ucapan ni [macam bagus aje kan saya ni?].

Tapi sungguh, saya memang harapkan kedatangan kawan-kawan. Kalau tak ada yang datang, nampaknya terpaksalah saya menyorok bawah meja sebab segan orang tak mahu jumpa saya [hahahaha]. Bila dah malu, saya terpaksa juga pandang kanan, pandang kiri, pandang kanan balik, lepas tu... cepat-cepat buat aktiviti, jalan laju-laju tanpa pandang orang sambil kata dekat diri sendiri, “Nasib baik saya bukan Aleya Aneesa, kalau tak malu orang tak nak datang”. Hahaha... nampaknya kepala saya ni macam dah masuk air, sebab tu merapu yang bukan-bukan.

Apa pun tak kisahlah! Kalau ada masa, datang jangan tak datang tau kawan-kawan. Dua jam aje... ;-)

No comments:

Post a Comment