- BIDADARI KECIL KAMI... -

July 16, 2014

Alhamdulillah… syukur atas nikmat dan rahmat yang diberikan ALLAH selama ini pada saya dan keluarga. Hari ni, Ramadan ke-18, kami didatangi seorang lagi bidadari kecil yang mungil dan polos utusan daripada ALLAH, Tuhan Pemilik Seluruh Alam. Hadiah yang cukup bermakna ini menjengah dunia pada pukul 2.40 pagi 16/7/2014.

Dia merupakan anak ke-2, adik dan adik ipar saya. Adik kepada Muhammad Hafiy Darwisy. Namanya masih belum ada, tapi yang pasti dia merupakan cucu ke-11 mak dan abah saya, sekali gus menjadikan bilangan anak buah saya 11 orang. Jujurnya, saya teruja untuk melihat muka comel dia yang nampak macam pau kacang tu. Tapi apakan daya, saya baru aje balik ke Rumah Pink semalam petang. Jadinya, kita jumpa cuti Hari Raya Aidilfitri nanti ya sayang.

Doa Mak Tam, moga baby jadi hamba yang bertakwa dan insan yang berguna. Cepat besar tau! 

No comments:

Post a Comment