-Catatan Perjalanan (3)-

Salam buat sesiapa saja yang sudi dan masih sudi berkunjung ke blog yang sekejap panas, sekejap sejuk, sekejap meriah, sekejap usang ni. Catatan Perjalanan (3), tak ada cerita sebab rasa-rasanya, hanya dengan kepingan-kepingan gambar di bawah, mampu menjelaskan situasi dan perasaan aku dan kawan-kawan ketika itu.















4 comments:

  1. nampak sedap stoberi tu...tp, mawar tu lebih menarik hati..

    ReplyDelete
  2. best oo....
    nk g blik rasenye kat sane...
    x puah lagi...

    ReplyDelete
  3. ana-alamak... dah balik, cm mana ana nak ikut nih?

    kak azie-tapi dua2 tu cantik kan? ciptaan ALLAH... mmg sempurna...

    anonymous-yup, ada rezeki sy pun nk g gak sana lagi...

    ReplyDelete