Pages

August 13, 2009

-Catatan Perjalanan (3)-

Salam buat sesiapa saja yang sudi dan masih sudi berkunjung ke blog yang sekejap panas, sekejap sejuk, sekejap meriah, sekejap usang ni. Catatan Perjalanan (3), tak ada cerita sebab rasa-rasanya, hanya dengan kepingan-kepingan gambar di bawah, mampu menjelaskan situasi dan perasaan aku dan kawan-kawan ketika itu.















4 comments:

♥ ana_bp86 ♥ said...

wahhh bes nyer...nak itut...

azie said...

nampak sedap stoberi tu...tp, mawar tu lebih menarik hati..

Anonymous said...

best oo....
nk g blik rasenye kat sane...
x puah lagi...

~marwati wahab @ aleya aneesa~ said...

ana-alamak... dah balik, cm mana ana nak ikut nih?

kak azie-tapi dua2 tu cantik kan? ciptaan ALLAH... mmg sempurna...

anonymous-yup, ada rezeki sy pun nk g gak sana lagi...

Post a Comment

 
Design Downloaded From Free Blogger Templates | Free Website Templates | News and Observers