-Catatan Perjalanan (4)-

8:26 AM

Wah banyaknya gambar. Hem... anggap ajelah bulan ni bulan gambar sebab aku terlebih rajin. Lagipun, tak ada cerita yang menarik untuk diceritakan, walaupun semalam ada kisah hebat berlaku dalam pertemuan dengan ketua pengarah. Hari ni pula, tadi Jabatan Sastera ajak Bahagian Penerbitan Sastera makan dan baca Yasin sempena nak menyambut bulan Ramadan. Aku rasa itu mungkin ajakkan yang terakhir sebab sekarang ni bahagian aku dan berpindah ke Jabatan Penerbitan. Apa pun, terima kasih sebab sudi ajak. Aku dan kawan-kawan memang jenis tak tolak rezeki. Tapi musuh, kami tak mahu. Dan inilah, gambar terakhir sepanjang perjalanan di Cameron Highland.


















You Might Also Like

3 comments

  1. nangis jek...
    =p
    oh yea..
    blog 2?
    pengaruh kak mar ngan ibu lah..
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh eh... saya tak masuk campur eh.. klu kak mar...hm, tak tau la.. hehe

    ReplyDelete
  3. along-pengaruh akak ngn ibu ye? tp... blog along mmg sempoi giler...

    kak azie-kte lak... hehehe...

    ReplyDelete