- CINTA BUAT EMELDA, HARI INI & ESOK -

May 2, 2012

Hari ni... CINTA BUAT EMELDA [Adaptasi daripada KASIH ANTARA KITA] akan mencecah episod 23. Esok pula episod 24 dan itu bermakna CBE sudah bertemu titik akhir. Semalam, pada akhir episod 22, Nazri jumpa Aril Fatah semata-mata nak bagi tahu yang Dania anak dia dan Emira. Hari ni pula... pasti perasaan Aril Fatah kembali kalut sampai lupa dengan apa yang hati rasa dan Emelda... dalam 2 episod terakhir ni, rasa-rasanya tak akan hidup dengan tenang dan gembira macam episod-episod kebelakangan ni. Lepas ni akan ada keraguan Aril, kematian Zalida dan semua tu dihempukkan ke bahu dia, sama macam dalam KAK juga.

Dan saya, untuk 2 episod ini, berharap benar yang saya tak akan terlepas melihat CBE. Hari ni mungkin saya boleh tengok kalau tak ada aral, tapi esok... setelah dicongak-congak acara di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 habis dalam pukul 5.00 petang. Persoalannya, sempat ke saya berkejar balik? Kalau naik LRT tentu sempat, tapi kalau terpaksa berpatah balik ke DBP, saya tentu meraung.

Kepada yang mengikuti CBE, selamat menonton 2 episod terakhir tu. Kepada pembaca KAK, harap kalian dapat menerima CBE seadanya, walaupun saya tahu ada banyak perubahan yang berlaku, ;-)

6 comments: