-Ahad...-

By | 4:16 PM 4 comments
Ini... pulak ibarat aku masa hari Ahad tu. Anehnya rasa, bila aku sedihkan orang yang sebenarnya tak ada kaitan dengan aku. Tapi bila difikirkan balik, soal hati kan memang bukan benda yang mudah. Kalaupun tak mudah, aku kena juga buat keputusan sebab aku ada alasan yang kukuh. Sekarang ni, yang boleh aku lakukan, hanya mendoakan yang baik-baik untuk dia dan semua yang ada dalam dunia ni. Semoga semua rahmat ALLAH... akan ada untuk semu hendaknya.




Newer Post Older Post Home

4 comments:

  1. kalau macamtu,x perlu akak untuk bersedih sebab dia..lupakan lah dia..macam seseorang cakap...cuba,cuba dan trus mencuba..kerana Allah sayangkan orang yang berusaha..

    ReplyDelete
  2. cuba awk toleh ke belakang sebentar sis.. nampak tak berapa banyak simpang, duri, ranjau yg dah awk lepasi. ada antara kesakitan dulu tu, dah jadi ubat masa kini. dan yg ini, percayalah... awk akn dapat lepasi jg wlu dgn sdikit kepayahan. sb kte tau, halangan demi halangan itu tlh mnjadikan awk kuat!

    ReplyDelete
  3. effy - ya, ALLAH memang sayang orang yg berusaha, jd...marilah kte sama2 berusaha...

    aziemin - yup, terlalu banyak kan yg dh kte lalui, kte jatuh...kte bangun...kte jatuh lagi...tp kte ttp boleh bangun sb kte tau, 1 org buang kte @ diambil dari kte, masih ada lagi ramai yg amik kte... ada lagi ramai yg perlukan kte. sb tu kte kena kuat utk semua org yang masih nakkan kte...

    ReplyDelete