-Esok Harinya!-

December 31, 2009

Betul... memang esok harinya kita semua akan melangkah ke tahun baru, Tahun 2010. Pasti ada yang tak sabar menunggu datangnya hari tu, tentu juga ada yang tak mahu tahun 2009 pergi. Masing-masing tentu ada alasan tersendiri. Tapi bagi aku, tahun baru atau lama, tak ada bezanya. Kalaupun yang berganjak mungkin masa sedangkan hidup tetap juga perlu diteruskan. Tetap juga harus menjalani rutin yang tak pernah dan tak akan pernah berhenti. Dan azam... jangan ditanya pasal azam sebab aku manusia yang dah lama tak punya azam (ceh... jiwang karat). Hanya... aku berharap, sangat berharap Tahun 2010 akan lebih baik, lebih bermakna dan lebih menjanjikan kebahagiaan daripada tahun-tahun sebelumnya, untuk aku, keluarga aku, kawan-kawan aku dan semua manusia yang ada dalam dunia ni. Harap juga dunia penulisan aku akan berjalan lancar, lancar, lancar... dan terus lancar...

Untuk semua, SELAMAT TAHUN BARU dan untuk mak dan abah, SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN yang Ke-38 Tahun. Semoga kalian berdua selalu ada dalam rahmat ALLAH.

1 comment: