-Teman Tapi Mesra-

Inilah kawan-kawan yang temankan aku setiap kali menaip novel. Kadang-kadang makan satu dah cukup, kadang-kadang makan dua pun tak cukup. Tapi yang pasti, makan tiga dah tentu cukup. Cuma antara yang kuning dan yang biru, aku lebih sukakan yang biru sebab yang biru tu perisa coklat. Tapi, tak apa ke kalau hari-hari makan?





1 comment:

  1. ingatkan siapa lah td..rupanya makanan..:)..tp kan gambar yg paling bawah sekali tu mcm kreatif jer..suka tgk..sebb kalau x sempat nak bli novel baru..dapat tinjau sikit jd jalan ceritanya pun jdlah.."ketawanya meletus perlahan..rupa2nya...."..hahaha..
    eh..akak faham ke apa effy cakap ni...:)

    ReplyDelete