- NOMBOR RUJUKAN STATUS KIRIMAN NOVEL [3] -

April 26, 2012

Maaf... maaf... kali ni memang saya sangat-sangat minta maaf sebab masih belum pos novel yang diorder daripada saya, walau pun dalam N3 sebelum-sebelum ni saya pernah tulis yang saya hanya akan pos novel seminggu sekali [Jumaat macam terlalu lambat kan?]. Minggu ni saya sangat sibuk dengan urusan acara di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012. Nak pergi ke Pejabat Pos tak sempat. Tapi... saya dah bungkus novel-novel tersebut, bahkan saya dah tulis pun borang Pos Laju.

Saya rasa bersalah sangat pada yang dah buat bayaran, tapi saya memang tak dapat nak mencuri masa langsung. Insya-ALLAH... saya akan pos pada hari esok. Cumanya... entahkan lepas ni nak ambil order atau tak lagi, saya masih berfikir sebab kesian bila pembeli terpaksa menunggu lama.

Kat bawah ni nama-nama yang sanggup pos novel pada saya semata-mata nakkan sign saya; dan juga nama-nama yang beli novel daripada saya. Nombor rujukan Pos Laju juga saya sertakan, tapi... JANGAN tanya status novel tu kat Pejabat Pos hari ni sebab saya baru nak pos esok pagi. Akhir kata, MAAF SANGAT-SANGAT-SANGAT ya...

Nurathira Abd Malek - KAK [EM 200683733 MY]
Rossie Hirnizah Sani – TCA [EM 200683818]
Maslihan Che Mansor – TCA [EM 200683781 MY]
Eizda Amani – KAK & KAK [EM 200683795 MY]
Rosliah Kassim – KAK [EM 200683747 MY]
Salma Mohd. Ali – TCA [EM 200683755 MY]
Zulliana Jaafar – TCA [EM 200683747 MY]

- * Yazrina Yasin
- * Faezah Abdullah
- * Nur Aishah Mohd Fauzi
- * Nursyafawani Fatin
- *Asmi Dahari

TERIMA KASIH pada yang beli novel-novel saya, kalau ada masalah dengan novel-novel yang dikirim, inform aje. Dan, kalau rasa nak komen boleh email supaya saya dapat perbaiki mutu penulisan saya, ;-)

PESANAN PENTING LAGI - Saya hanya buat penghantaran SEMINGGU SEKALI SAHAJA. Jadinya, kalau terasa tempoh saya pos dengan tempoh bank in agak lama, minta maaf ya...

No comments:

Post a Comment