Pages

April 3, 2012

- UNTUK YANG NAK TENGOK SAYA MERAPU, ESOK HARINYA YA... -

PESANAN PENUH KASIH SAYANG - Kalau ada yang rasa tak kena, atau... entah apa-apa yang dah saya merapukan depan skrin TV, abaikan aje ya sebab saya bukan penyanyi, pelakon yang selalu beraksi depan kamera dan TV, jauh sekali sebab saya hanya seorang penulis, penulis cabuk, ;-)

2 comments:

kaknOOr said...

Ala hai time org kerja lah dik...
Tapi blh bayangankan muka awak yg comel tu.. suka ketawa dan pipi pun merah ha ha ha ha

-AlEyA aNeEsA/ mArWaTi WaHaB- said...

sy pun confirm tak tengok sebab kerja. belum tayang pun saya dah geli hati ni [asyik nak ketawa aje dari tadi], kalau tayang, aduhai... malunya...

Post a Comment

 
Design Downloaded From Free Blogger Templates | Free Website Templates | News and Observers